5

پروفسور جیمز فرنلی

رییس انحمن زنبوردرمانی رومانی

دکترای 

مدرس دوره های حرفه ای در زمینه زنبوردرمانی و آپی تراپی

درباره پروفسور جیمز فرنلی

جیمز فرنلی، با وجود تخصص وی در حقوق، در طی سی سال گذشته به تحقیق و تولید داروهای طبیعی مشتق شده از کندو و گیاهان اختصاص داده است. در 20 سال گذشته، تمرکز اصلی او بر تلاش برای درک ویژگی‌های بی‌نظیر پروپولیس بوده است، یک محصول رزینی که توسط زنبور برای حفظ کندو از عفونت استفاده می‌شود.

در این مدت، او تحقیقاتی در دانشگاه‌های آکسفورد، منچستر، استراتکلايد، یورک و بردفورد انجام داده و تعدادی از مقالات داوری شده را منتشر کرده است. وی نویسنده کتاب “پروپولیس زنبور: شفا بخشی طبیعی از کندو” و “پروپولیس در مراقبت‌های دهانی با دکتر فیل واندر” است.

در طول 33 سال گذشته، جیمز به عنوان نمونه برداری از عسل زنبورعسل، پیشواز در تدابیر پزشکی و اجتماعی بسیاری شده است.

از طریق شرکت “Nature’s Laboratory Limited”، تحقیقات و توسعه یک مجموعه جدید از داروهای استثنایی از کندوی زنبورعسل را که او آنها را “آپیسیوتیکال” می‌نامد، راه اندازی کرده است.

از طریق شرکتهای “Common Cause CIC” و “The Dispensary”، مفهوم سلامت سه بعدی در جوامع را توسعه داده است – سلامتی که به عوامل اجتماعی و معنوی، همچنین عوامل فیزیکی و اقتصادی کاملاً وابسته است.

از طریق شرکت “Threes Company”، مفهوم سلامت سه بعدی برای سازمان‌ها – کسب و کارها، سازمان‌های غیرانتفاعی و سازمان‌های اجرایی – سلامت اجتماعی و معنوی را همچنین سلامت اقتصادی پیشگامی کرده است.

تحصیلات پروفسور جیمز فرنلی

  • دانشکده مطالعات شرقی و آفریقا، دانشگاه لندن کارشناسی ارشد در حوزه مطالعات منطقه‌ای (منطقه آفریقا)، حقوق و انسان‌شناسی سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۰

  • دانشگاه برمینگهام کارشناسی ارشد حقوق (LLB) – LAW2/2 ۱۹۶۴ – ۱۹۶۷

  • کارشناسی: دانشگاه چوکوروا – دانشکده کشاورزی / گروه دامپروری، 10 ژانویه 1997.